Mar 27, 2011

යම් දවසක ඔබ මට ආදරය කරයි, නමුත් ,,

ඔබ මට යම් දවසක ආදරය කරයි, නමුත් මම ඔබට පෙරලා ආදරය කරන්නේ නැත.

මක්නිසාද යත් ඔබ කලා වැනි පහත් ගතිගුණ වලට සමාවක් දීමට මිනිසා කියන සත්වයා හැඩගැසී නොමැති බැවිනි. මට ඔබට පැවසීමට ඇත්තෙ මගේ දෑහට නොපෙනී තොලොන්චි වෙලා යන්න කියලයි. මට තවත් ඔබගේ කපටි දෑස් දෙස බලා සිටීමට නොහැකිය.

මගෙ හිත දුර්වලය, එයට ආදරය ඉගැන්වීමට තවත් බොහෝ කාලයක් ගතවන බව මා සිතමි.

එය උගන්වන විට එයට බාදා නොකරන ලෙසද ඉල්ලමි, මොකද ඔබ MKට කේන්ති ගිය වේලාවල් හරියට දැක නොමැති බැවිනි.

මලියගෙ වචනයෙන් - මගේ හිත ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නව, එයා මගේ ගැජමැටික් එක අරගෙන ඉවරයි මම හිතන්නෙ. ඔයා ගිය දවසෙ ඉදන් මගේ හදවත මැරුනා, ඒකට මම රිප්ලේස් කරපු කෑල්ලට තමා මම ගැජ්මැටික් එක කියන්නෙ. ඒ ගැජමැටික් එක ඒකට ඕන විදියට වැඩ කරන්නෙ. මම කියන කිසිම දෙයක් අහන්නෑ.

නෙත්මි ඔයා මාව වෙනස් කරා නමුත් මාව ඔයා ආයිත් ආගාදයකටම ඇදලා දාලා තමා ගියේ.
මට හැගීම් දැනීම් නෑ, එක තැනක ඉන්න බෑ, කන්න බෑ.

මට කියවෙන්නෙම "මැරෙන්නෙ කොහොමද පිස්සි ඔයාව අමතක කරලා?",
ඔහොම කියද්දි "මෝඩ කතා කියන්න එපා පිස්සෝ, ඔයා මැරෙන්නෑ"
හුරතල් කටහඩින් කියද්දි ඔයා මට කරපු කියපු දේවල් ඔක්කොම අමතක වෙනව.

මට ඉස්කෝලෙ ඇතුලට යන්න විදියක්වත් තිබ්බෙ නෑ, පාන්දර 3ට නිදාගෙන 5ට නැගිටින්නෙ.

සිගරට් නෑ, රස්තියාදු ගැහිලි නෑ අර පිස්සි මාව ආයි හොද කොල්ලෙක් කරල, මම නොදැනුවත්වම.

No comments:

Post a Comment