Aug 10, 2012

ඕල් ටයිම් බෙස්ට් ඇම්ඩා - IV

ඕං ආයි හරියටම රෑ12ට ඇංඩංගෙ කතාවක් කොටන්න යනවා.

කලින් කතාවමයි, මේක කියෝලා ඕන් කුණුහබ්බ කියෙව්වා කියනව නෙමේ!
ඇම්ඩා විතරක් නෙමේ තව අලුත් කතාවකුත් තියනවා



ඕන් එක දවසක් ඇංඩනුයි 18 පැන්න ගමන් වගේ කෙල්ලෙකුයි යනවලු කාන්තාරෙ, දැන් මූ වැඩර් වගේ උගෙයි කෙල්ලගෙයි ඔටුවා වැඩර් වගේ දුවෝවනවලු,
එකපාරට ඔටුවා මැරිලා වැටුනලු.
කෙල්ල අඩනවා මල රෙද්දක් උනා කියලා, දැන් ඉතින් අරූට ඉන්න බෑලු කම්මැලි කමේ!
මූ කිව්වා "මම 21ක් උනාට තාම කෙල්ලෙක්ව හෙලුවෙන් දැකලා නෑ, මේ මැරෙන්න යන මොහොතෙ මට බලාගන්න පුලුවන්ද" කියලා (මූ ඉතින් ඇංඩනෙ)
කෙල්ල සිරා වොයිස් එකෙන් කිව්වා "මමත් දැකලා නෑ, මම පෙන්නනවා හැබැයි මට ඔයාවත් බලන්න ඕනෙ" කියලා
මූ ඉතින් ලොක්කා වගේ ගැලෙව්වලු, කෙල්ල දැක්කලු මුගෙ පතෝලෙ, ඇහුවලු වට්ස් දිස් කියලා.
දැන් අරූට කියන්න දෙයක් නෑ, එක පාරට වැඩේට එන්ටැර් වෙන්නත් බෑනෙ  "මේකෙන් පුලුවන් ඕනම දේකට පන දෙන්න" කියලා.
කෙල්ල ගත්තලු අතට, ගැහුවලු ඔටුවගෙ ෆුකේ කිව්වලු "දියන්කො උත්තො පන, මෙච්චර වෙලා බලාගෙන හිටියෙ" කියල
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

ඕන් එක දවසක් ඇපල් ගෙඩියකුයි, කෙහෙල් ගෙඩියකුයි, මේ ෆයියකුයි කතා වෙනවා උන් ගැන

ඇපල - බලපන්කො කවද හරි මාව එක කටක් කාලා විසික් කරලා දානවා!

කෙහෙල - ඒක කමක් නෑ කියාංකො, මගේ ඇදුනුත් ගලවලා මදේත් කාලා තමයි නවතින්නෙ!

ෆයියා - උබලා උත්තක් කියනවා, මාව තෙත, කලුවර ගුහා අස්සෙ ඔබලා, ඔලු උඩින් බෑග් දාලා, මසාජ් කර කර ඉන්නකොට සනීපෙ කෝමද?? ඒ මදිවට හැමතිස්සෙම මාව උස් පහත් කර කර ඉද්දි මට වමනෙත් යනවා යකුනෙ!!

1 comment:

  1. එකද? මරු කතා ටික බං! ඔටු කතාව නං අහලා තියනවා! දෙවෙනි එක නෑ! අරූ ෆේස්බුක් ලිංගික පංතියක් දාලද?

    ReplyDelete